A Goodwill Communications négy első díjat is elhozott a PRGN nemzetközi kommunikációs versenyéről

Egyetlen magyar ügynökségként már több mint öt éve vagyunk a világ minden tájáról érkező kommunikációs cégeket tömörítő Public Relations Global Network (PRGN) céghálózat tagja, és nyugodtan mondhatjuk, hogy most értük el céghálózatos pályafutásunk legnagyobb nemzetközi sikerét. Mi hoztuk el ugyanis a legtöbb első helyet érő díjat – szám szerint négyet – Kiotóból, a PRGN éves Best Practice versenyéről. Na meg egy bronz is nálunk landolt.

Öt kontinensről 27 ügynökség szállt versenybe összesen 121 nevezéssel mintegy 20 kategóriában a pénzügyi kommunikációtól kezdve a kríziskommunikáción és az employer brandingen át a közösségimédia-megoldásokig. A Goodwill hat kategóriában indult, ötször dobogóra állhatott, ebből négyszer annak legfelső fokára.

Elnyert díjaink:

  • Employer branding kategória – 1. helyezés: a Danubius Hotels „Munkatársi értékprogramjának” eredményes támogatása
  • Pénzügyi és befektetői kommunikáció – 1. helyezés: az Alteo Nyrt. 2016. év végi tőzsdei részvénykibocsátási kampányának sikeres koordinálása
  • Fogyasztói szolgáltatások kommunikációja – 1. helyezés: a Discovery Networks Mosquito című új sorozatának bevezetése kapcsán kreatív eszközök alkalmazása
  • Content marketing – 1. helyezés: a VállalkozókFóruma nevű KKV portál eredményes üzemeltetése
  • Integrált kampányok – 3. helyezés: egy nemzetközi ügyvédi iroda toborzó kampánya során a jogi pályára készülő hazai Y-generációs fiatalok elérése érdekében alternatív eszközök és megoldások bevetése

Valamennyi kategóriában nagyon erős mezőnnyel kellett megküzdenünk, így szereplésünket a nemzetközi PR-szcéna egyértelmű elismerésének tekintjük. Külön öröm számunkra, hogy olyan területeken értünk el sikereket Kiotóban, amelyekre évek óta jelentős hangsúlyt fektetünk. A Goodwill kezdetektől fogva aktív a tőkepiaci kommunikációban, így a pénzügyi és tranzakciós kommunikáció kategóriájában elért első helyünk ennek a sokéves gyakorlatnak a megkoronázása. A content marketing és az employer branding két olyan terület, amelyekbe évek óta invesztálunk, és komoly hozzáadott értéket teremtünk ügyfeleink számára, míg a fogyasztói kommunikáció talán a legfiatalabb szakmai terület a Goodwillnél, bár itt is többéves tapasztalatokkal rendelkezünk, elsősorban a pénzügyi és egyéb szolgáltatások kommunikációja terén.

Mit érdemes tudni a PRGN hálózatáról?

Az idén 25 éves Public Relations Global Network a világ egyik legnagyobb, független public relations ügynökségeket tömörítő hálózata. Évi 110 millió dollárt meghaladó összesített árbevételével a PRGN a világ hat kontinensén több mint 50 ügynökséggel van jelen. A PRGN keretében világszerte összesen több mint 900 kommunikációs szakember dolgozik közel ezer különböző ügyfél kommunikációs tevékenységét segítve. A PRGN 2012 őszén választott minket tagjai közé. A céghálózat tagjai minden évben kétszer, tavasszal és ősszel találkoznak a szakmai tudásmegosztás és szolgáltatásfejlesztés érdekében.

Az őszi találkozó az éves Best Practice verseny jegyében telik, ahol idén – rekordszámú (hiába, a kommunikációs szektor eszköztára is folyamatosan bővül) – 20 kategóriában osztottak díjakat a tagság által a legjobbnak szavazott ügynökségi nevezések között.A díjkiosztó gálán a Goodwill Communications után a második legeredményesebb ügynökség a lengyel Multi Communications lett két arany, egy ezüst és egy bronz díjjal, a harmadik pedig a holland Evident P.R. két arannyal és két ezüsttel.

A legtöbb dobogós helyezést (három ezüst és három bronz) idén a londoni Spider PR érte el, amely 19 nevezéséből hatot díjra váltott. Öt-öt díjjal gazdagodott a Goodwill Communications mellett a Multi Communications, valamint a chicagói L.C. Williams & Associates is.A Goodwill Communications 2012-es csatlakozásakor a PRGN 42 tagot számlált, a globális hálózat pedig azóta is évről évre bővíti tagságát. Idén, a díjkiosztóval egy időben három kommunikációs ügynökség is csatlakozott a csoporthoz: a mexikói Another Company, a malajziai Perspective Strategies és a brazil SMARTPR. Mindhárom cég komoly tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs szektorban, ügyfelei vezető multinacionális cégek közül kerülnek ki. Ezzel még színesebbé vált a tagság összetétele, illetve globálisan jelentősen nőtt a PRGN jelenléte.